راهنمای مراجعین

پرتال خبری بیمارستان محب مهر:

پویش ملی اندازه‌گیری قند و فشارخون

پویش ملی اندازه‌گیری و کنترل قند و فشارخون از روز سه‌شنبه 19 دی لغایت شنبه 30 دی ماه در بیمارستان محب مهر برگزار گردید و مراجعه‌کنندگان و کارکنان تحت آزمایشات غربالگری قرار گرفتند.

ارائه خدمت الاستوگرافی (فیبرواسکن)

با تجهیز بخش تصویربرداری بیمارستان محب مهر به دستگاه سونوگرافی پیشرفته، امکان ارائه خدمت الاستوگرافی به مراجعین محترم فراهم شده است. الاستوگرافی یک روش پزشکی است که برای تشخیص بیماری‌های کبدی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش با استفاده از امواج صوتی سختی کبد اندازه‌گیری می‌شود و در تشخیص بیماری‌های کبدی مانند سیروز، کبد چرب، […]

گرامیداشت روز حسابدار

به مناسبت روز حسابدار، تیم مدیریت و رهبری بیمارستان در تاریخ 15 آذر ماه از واحد امور مالی، درآمد، صندوق و ترخیص بازدید به‌عمل آورده و ضمن تبریک این روز، از زحمات پرسنل  تقدیر و تشکر نمودند.

مراسم گرامیداشت روز پرستار

هم‌زمان با میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، از پرسنل نمونه واحد پرستاری بیمارستان محب مهر طی مراسمی تجلیل و قدردانی به‌عمل آمد.

گرامیداشت روز پرستار

به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، تیم مدیریت و رهبری بیمارستان از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید به‌عمل آورده و ضمن تبریک این روز، از زحمات پرستاران تقدیر و تشکر نمودند.

برگزاری همایش دیابت

به مناسبت هفته ملی دیابت مورخ 20 لغایت 26 آبان ماه و روز جهانی دیابت مورخ 23 آبان ماه، همایش دیابت در بیمارستان محب مهر برگزارشد.