راهنمای مراجعین

پرتال خبری بیمارستان محب مهر:

جشن روز کارگر سال 1403

جشن روز کارگر با حضور مدیران و پرسنل بیمارستان محب مهر در روز سه‌شنبه مورخ 11 اردیبهشت ماه سال 1403 به منظور تجلیل از کارکنان نمونه واحدهای پشتیبانی برگزار گردید.

ضیافت افطاری بیمارستان محب مهر

مراسم افطاری با حضور کارکنان و خانواده محترمشان همراه با جشن و موسیقی زنده در محل سفره سلامت محب در روز جمعه مورخ 17 فروردین ماه برگزار گردید.

جشن پایان سال

به منظور تقدیر و تشکر از تلاش و کوشش کارکنان محترم بیمارستان در سال 1402، جشن باشکوهی از طرف اعضاء هیئت مدیره و مدیرعامل در تاریخ 22 اسفند ماه در سالن آمفی تئاتر بیمارستان برگزار گردید.

تقدیر از بیمارستان محب مهر در مدیریت کاهش مصرف برق

نظر به اینکه بیمارستان محب مهر با تلاش مدیران و کارکنان ارزشمند در تابستان 1402 با مدیریت مصرف برق، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ را در کاهش مصرف یاری نمود، مراتب این مشارکت طی نامه شماره 2630/25/3 مورخ 29/11/1402 مورد تقدیر و تشکر قرار گرفته است. لذا این افتخار را به تمامی دست‌اندرکاران این […]

گرامیداشت روز مددکار

به مناسبت روز مددکار، تیم مدیریت و رهبری بیمارستان در تاریخ 7 بهمن ماه از واحد مددکاری و حقوق‌گیرندگان خدمت بازدید به‌عمل آورده و ضمن تبریک این روز، از زحمات کارکنان این حوزه  تقدیر نمودند.

پویش ملی اندازه‌گیری قند و فشارخون

پویش ملی اندازه‌گیری و کنترل قند و فشارخون از روز سه‌شنبه 19 دی لغایت شنبه 30 دی ماه در بیمارستان محب مهر برگزار گردید و مراجعه‌کنندگان و کارکنان تحت آزمایشات غربالگری قرار گرفتند.